Magistrát města bude mít upravené úřední hodiny pouze pro osobní styk s klienty. „Všechny pracoviště magistrátu fungují a vykonávají své agendy v plném rozsahu. Veřejnost může v celé řadě případů s jednotlivými odbory komunikovat telefonicky, e-mailem nebo datovou schránkou,“ říká primátor Hradce Králové Alexandr Hrabálek. Aby nedošlo k nepřiměřenému omezení práva klientů na veřejnou službu, magistrát využije výjimky z nařízení vlády, podle které úřední hodiny a osobní návštěvy na úřadě nastaví. „Budovy magistrátu budou otevřené v pondělí a ve středu od 7:30 do 17 hodin, abychom zvládli odbavit klienty především v agendách osobních dokladů, registru vozidel a živnostenského úřadu. Bude to vhodnější i z epidemiologického hlediska, kdy se přítomnost veřejnosti rozprostře do celého dne. V úterý, ve čtvrtek a v pátek pak budou moci na úřad chodit pouze lidé, kteří jsou již objednáni telefonicky nebo formou on-line registrace, popř. ti, kdo byli předvoláni nebo pozváni k jednání,“ vysvětluje tajemnice hradeckého magistrátu Markéta Bartušová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: PV