Nespokojenost občanů v loňském roce směřovala k časově náročnějšímu odbavování na úseku osobních dokladů, což bylo zapříčiněno novými legislativními normami, jejichž negativní dopady pocítila celá republika. Stížnosti občanů se nevyhnuly ani registru vozidel, který loni v létě kolaboval taktéž v celém Česku. Necelá desítka stížností byla anonymních.
V jarních měsících loňského roku se začaly objevovat stížnosti občanů, kteří byli nuceni kvůli legislativním změnám na úseku osobních dokladů déle čekat na odbavení. Ke snížení dlouhých čekacích hodin přispělo rozhodnutí vedení města, díky kterému byly zakoupeny dalších dvě odbavovací kabiny. Tím došlo k uklidnění situace a další stížnosti pak už nepřibyly. „V této napjaté atmosféře, která svými negativními důsledky postihla nejen náš úřad, ale i celou republiku, se naši úředníci snažili s klienty jednotlivě dohodnout a vyjít jim co nejvíce vstříc. Stížností by teoreticky mohlo být více, ale rozšířením úředních hodin, individuálními dohodami s klienty a dalšími kroky jsme zřejmě dalším stížnostem předešli,“ upřesňuje Ľudmila Ducháčová, vedoucí správního odboru magistrátu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Hradeckralove.org