Odbor dopravy vyřizuje žádosti klientů z jednaosmdesáti spádových obcí. Žadatelé musejí počítat s časovou prodlevou spojenou s vyřízením každého jednotlivého případu. Odbavení jednoho klienta trvá zhruba o deset minut déle, ale i tak se jedná o údaj orientační, neboť případ od případu je jiný a vyžaduje různé druhy úkonů. „Chybí propojení nového registru vozidel se základními registry, což by umožnilo ověřovat a kontrolovat existenci osob a obyvatel. Ze starého registru se do toho nového nepřevedlo velké množství dat, což způsobuje problém a je třeba vše ručně doplňovat,“ objasňuje důvody delšího odbavení Petr Černohlávek z odboru dopravy Magistrátu města Hradec Králové.
„Informace o nefunkčnosti systému mám zprostředkované, ale celá věc se mi jeví tak, že v implementaci nového systému došlo ze strany ministerstva či dodavatelů k hrubému amatérismu. Pokud nebyl nový systém předem namodelován a odzkoušen, neměl být vůbec spuštěn. Měla být zajištěna kompatibilita obou systémů, což by zaručilo jeho funkci,“ sděluje svůj názor na fungování registru primátor města Zdeněk Fink.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Hradeckralove.org