Jak jste si jistě všimli, tak Ježkovy oči vypadají zase trochu jinak. Změnil se jejich rozměr i gramáž. „Obálka nyní více koresponduje s grafickým manuálem města, kde se s formáty tzv. „na spad“, tedy až k okrajům strany, často pracuje. Je tedy možné využít celou plochu prostřední dvojstrany, takže se nám otevřely nové možnosti grafické prezentace,“ uvedl tiskový mluvčí města Radovan Daněk.
Přibyla nová rubrika o dopravě v Jihlavě, která Vás bude pravidelně seznamovat s připravovaným systémem parkování v Jihlavě. Na předposlední stránce pak nově najdete komiks na pokračování. Jeho autorem je známý jihlavský kreslíř Petr Kopl, o němž se víc dozvíte v únorovém vydání. Komiksem se snažíme přiblížit mladším čtenářům a také reagovat na doporučení odborníků přidat do magazínu zábavný obsah.
Magazín bude po další dva roky tisknout olomoucká tiskárna MAFRAPRINT, která ve výběrovém řízení nabídla nejnižší cenu. Ježkovy oči s touto tiskárnou již zkušenost mají, starala se o ně první dva roky po jejich vzniku. V souvislosti s rozšiřující se novou zástavbou a vznikem nových adres v Jihlavě se navýšil i náklad našich novin, a to na 24 650 kusů. Distribuci bude nadále zajišťovat Česká pošta – pokud zaznamenáte problém s doručováním, neváhejte nás kontaktovat buď na e-mailu redakce@jihlava-city.cz, anebo na tel. čísle 735 196 676.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV