Kdo má zájem se podělit o svoje názory, má stále možnost, zpracovatel dotazníku prodloužil termín na vyplnění o jeden měsíc, tedy do konce července. Dotazník je dostupný z úvodní stránky webu města Jihlavy www.jihlava.cz v sekci „aktuálně“. Svoje názory a podněty vyjádřilo už několik stovek lidí.
Dotazník má 19 otázek a jeho vyplnění zabere zhruba 15-20 minut. „Jeho vyplněním nám pomůžete ve snaze zkvalitnit služby v oblasti kulturního a volnočasového vyžití,“ zve k účasti na přípravě strategie primátor města Rudolf Chloupek. Průzkum je součástí tvorby Strategie pro kulturu, volný čas a cestovní ruch města Jihlavy, který bude definovat, jakým způsobem by se služby v oblasti kultury, volného času a cestovního ruchu měly v následujících zhruba 8 -10 letech v Jihlavě rozvíjet. „V této snaze se samozřejmě musí dokument opírat o názory obyvatel na tuto problematiku,“ dodal primátor.
Strategie pro kulturu, volný čas a cestovní ruch města Jihlavy bude plán strategický města, jehož cílem je zkvalitnit služby v uvedených oblastech a napomoci Jihlavě profilovat se jako metropole Vysočiny, která je atraktivní pro své obyvatele i návštěvníky. „Pestrost a kvalita nabídky je jedním z předpokladů pro to, aby město dokázalo udržet a přilákat mladé lidi, kvalifikovanou pracovní sílu, které se mnohým podnikům aktuálně nedostává, a v neposlední řadě větší množství návštěvníků a turistů, kteří každoročně na Vysočinu zavítají,“ říká k připravované strategii primátor města Rudolf Chloupek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV