Celý příští týden bude nutný nejen ke stěhování do budovy v centru, ale také k instalaci všech registrů s agendami souvisejících – na to potřebuje město také spolupráci expertů z ministerstva vnitra. Po celý příští týden budou tedy tyto agendy uzavřeny, informace o nezbytných úkonech poskytnou úřednice v přízemí nové budovy v centru (bývala Komerční banka). Tam také začnou všechna pracoviště naplno fungovat od pondělka 3. února – včetně možností objednat se k přepážkám prostřednictvím webu města.
Magistrát už tedy nebude mít pět od sebe vzdálených budov (včetně dvou státních s povinností platit nájem), ale všechna pracoviště budou soustředěna do centra Fryštátu maximálně pět minut chůze od sebe. Roční úspory jsou odhadovány na víc než tři milióny - dalším bonusem budou moderní prostory a pohodlí pro občany - klienty.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: karvina.cz