Nezisková organizace Kvalikom se v třetím ročníku soutěže Zlatý lajk zaměřil na kvalitu obecních a městských sociálních sítí. Hodnotil Facebookové a Instagramové profily. „Hlavními kritérii byla kvalita obsahu, schopnost rychle a vstřícně odpovídat na dotazy, schopnost publikovat čtivé a informačně hodnotné příspěvky, dále kvalita videí, specializovaných formátu jako Reels či Stories a dle vzhledu statických prvků jako je profilový obrázek či cover,“ vysvětluje Vít Novák, organizátor soutěže. Města se podle něj na sociálních sítích snaží zaujmout především mladší generace. Nově se tak čím dál více měst pouští do natáčení krátkých odlehčených videí, podcastů a obecně se snaží sledovat trendy. Celkově bylo hodnoceno přes 400 profilů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV