Komunikační kampaň pro Mariánské Lázně zajistí Accedo

08.01.2016 10:03 | Zprávy

PR agentura Accedo Czech Republic Communications zvítězila ve výběrovém řízení města Mariánské Lázně na realizaci komunikační kampaně destinace Mariánské Lázně na českém trhu pro rok 2016.

Komunikační kampaň pro Mariánské Lázně zajistí Accedo
Foto: muml.cz
Popisek: Mariánské Lázně

Primárním cílem spolupráce bude dlouhodobé budování pozitivní image města Mariánské Lázně se zaměřením na zvýšení návštěvnosti tuzemské klientely. Agentura Accedo bude mít na starosti kompletní zajištění vztahů s médii a tvorbu a řízení mediální kampaně a dalších nástrojů public relations, realizovaných v rámci ČR, které budou propagovat atraktivitu destinace v oblasti cestovního ruchu a lázeňství a všeobecně podporovat a rozvíjet dobré jméno města.

„Věříme, že nám spolupráce s profesionální PR agenturou pomůže zvýšit povědomí o Mariánských Lázních a v dlouhodobějším horizontu i celoroční zájem českých návštěvníků všech věkových kategorií přijet k nám a zažít Mariánské Lázně,“ říká místostarosta Mariánských Lázní Martin Hurajčík.

„Mariánské Lázně patří mezi světově proslulá léčebná lázeňská střediska, které si za dobu své existence oblíbila řada významných osobností z oblasti politiky, vědy a umění jako J. W. Goethe, E. Destinová, anglický král Edward VII., T. A. Edison, M. Twain, F. Chopin, J. Strauss, R. Wagner, Z. Freud, F. Kafka, F. Nietsche a mnoho dalších. Naším cílem bude komunikačně navázat na tuto slavnou historii a věhlas a primárně pomocí pozitivní mediální publicity dále budovat a posilovat povědomí o Mariánských Lázních jako atraktivní lázeňské a turistické destinaci vhodné pro všechny věkové kategorie návštěvníků a o jejich jedinečnosti mezi českými lázněmi,“ doplňuje Ondřej Hampl, Managing Partner Accedo Czech Republic Communications.

O Mariánských Lázních

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Jan Lacina byl položen dotaz

Jak si vysvětlujete, že po tolika letech komunisté přichází se změnou názvu?

A myslíte, že jim to zajistí lepší výsledky, že je lidé budou volit i třeba za 10 let? Mě třeba udivuje, že je volí i dnes, po tolika letech, podle mě je tak musí volit i mladší generace. Jak si to vysvětlujete?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Olomouc: Nová metodika pomůže investorům, městu i občanům

16:14 Olomouc: Nová metodika pomůže investorům, městu i občanům

Nová Metodika uzavírání plánovacích smluv má zajistit kvalitní rozvoj města, jeho prostředí a infras…