Město Kopřivnice začalo instagram více využívat v souvislosti s novým Komunikačním a marketingovým plánem v roce 2019. Letos v lednu aktualizovalo vizuální styl a informování prostřednictvím této sociální sítě ještě zintenzivnilo: „V současné době zveřejňujeme zhruba deset příspěvků týdně. Máme přes 1500 sledujících, ale například za minulý měsíc bylo osloveno 9,5 tisíce účtů, a to bez placené propagace,“ přiblížila tisková mluvčí města Lucie Macháčková.
Podle Kvalikomu je instagramový profil Kopřivnice ukázkou velmi kvalitní komunikace. „Účet je spravován na profesionální úrovni a přináší skvělý obsah, který řadíme mezi to nejlepší, co české radnice na sociálních sítích produkují. Profil je zaměřený především na aktuální zpravodajství, což je v případě municipalit na této sociální síti méně obvyklé, neboť většina instagram používá především pro podporu cestovního ruchu. Kvalita příspěvků je skvělá, výběr témat zdařilý, texty kvalitní a čtivé, i když pro instagram poměrně dlouhé. Na komentáře administrátor reaguje velmi profesionálně,“ uvádějí ve své zprávě hodnotitelé. Plný počet bodů získala Kopřivnice také za aktivní práci s formátem reels, úpravu feedu, profilový obrázek a za kreativitu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV