Kampaň tvoří řada projektů, které poukazují na disproporci mezi vysokou mírou nezaměstnanosti a dlouhodobě neuspokojenou poptávkou firem po technicky vzdělaných pracovnících. „Chceme pomoci změnit zažitý pohled veřejnosti na technické obory a ukázat, že průmysl je moderní a inovativní odvětví nabízející pestrou škálu atraktivních pracovních příležitostí,“ vysvětlil Petr Holica z pořádajícího Svazu průmyslu a dopravy ČR. Kampaň mimo jiné vyzdvihuje všechny již fungující významné aktivity v oblasti podpory řemesel a polytechnického vzdělávání, které chce na společné interaktivní bázi propojit a zviditelnit. A právě jednou z takovýchto aktivit jsou Kopřivnické dny techniky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Kopřivnice.cz