Krnov: Organizační změny na úřadě způsobily přesuny

03.01.2021 7:50

Na začátku roku se změnila organizační struktura městského úřadu. Zeštíhlela z 12 odborů na sedm, počet pracovníků se nezměnil, i nadále zůstává 193 úředníků a 26 strážníků.

Krnov: Organizační změny na úřadě způsobily přesuny
Foto: Hans Štembera
Popisek: Radnice města Krnov

„Snížení počtu odborů bylo dosaženo zejména soustředěním druhově shodných a příbuzných činností do jednoho odboru. Je tomu třeba v případě nově vzniklého oboru výstavby a životního prostředí, v němž se soustředí všechny typy stavebních řízení, včetně vydávání závazných stanovisek. Tento odbor bude tvořen stávajícím odborem výstavby, silničním stavebním úřadem ze zaniklého odboru dopravy a silničního hospodářství a vodoprávním stavebním úřadem ze zrušeného oboru životního prostředí,“ uvedl tajemník městského úřadu Pavel Osadník.

Klientům úřadu by nemělo činit potíže najít správnou kancelář pro vyřízení své záležitosti. Nejčastější agendy totiž zůstávají na svém místě, a to podatelna, pokladny, matrika, občanky, pasy, řidičské průkazy, evidence vozidel, sociální odbor, stavební úřad, poplatky za odpady a psy, správa bytů a nebytových prostor nebo živnostenský úřad. Při osobním vyřizování některých věcí ale najdou úředníky v jiných kancelářích, případně i jiné budově úřadu, než byli zvyklí. O aktuálním umístění dané agendy je dobré se předem informovat v podatelně úřadu buď osobně, nebo telefonicky na čísle 554 697 101, pokud znáte jméno úředníka, lze si umístění jeho kanceláře najít v telefonním seznamu na webu města.

Výběr změn od 1. 1. 2021

Hlavní náměstí 1

- Údržba veřejné zeleně, zábory veřejného prostranství na zeleni, žádosti o odkoupení dřeva – 1. patro, kancelář 224, P. Mužíková.

- Umisťování psů do útulků, koše na psí exkrementy, ochrana přírody a krajiny, městská zeleň – 1. patro, kancelář 224, D. Martiník.

- Veřejná finanční podpora – 1. patro, kancelář 223, K. Predikantová.

Hlavní náměstí 34

- Převody nemovitého majetku, informace o majetku města, zřizování věcných břemen, zápis vlastnických a jiných práv do katastru nemovitostí – 1. patro, kancelář č. 401, N. Hubáčková, M. Cilečková.

- Agenda nebytových prostor mimo oprav – 1. patro, kancelář č. 402, E. Petrová. 

- Správa pojištění majetku města, chodecké úrazy, škody – 2. patro, kancelář č. 405, V. Vaňková.

Vodní 1

- Povolení ke kácení dřevin, ochrana přírody a krajiny – 1. patro, kancelář č. 611, Z. Frnková.

- Rybářské lístky, ochrana zemědělského půdního fondu – 1. patro, kancelář č. 612, L. Gustyová.

- Ochrana lesů a zemědělského půdního fondu – 1. patro, kancelář č. 613, J. Pohludka.

- Lovecké lístky, povolování lovu zvěře, myslivost, rybářství, včelařství, ochrana zvířat proti týrání, rostlinolékařská péče – 1. patro, kancelář č. 614, T. Salvet.

- Ochrana ovzduší – 1. patro, kancelář č. 615, J. Vágnerová.

- Vrty ke studním, havarijní plány, odvedení dešťových vod, kanalizace apod. v rámci staveb – 1. patro, kancelář č. 615, O. Šmíd. 

- Povolování staveb vodních děl (čistírny odpadních vod, studny ap.) – 2. patro, kancelář č. 702, A. Mužíková, G. Miklušová.

- Silniční správní úřad – 1. patro, kancelář č. 602, 603, A. Voncová, L. Bednářová.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama

autor: PV

reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Prostějov: Blíží se Jízda primátorů, můžete se přidat

7:35 Prostějov: Blíží se Jízda primátorů, můžete se přidat

U příležitosti Evropského týdne mobility se v sobotu 18. září 2021 opět uskuteční hvězdicová cyklojí…