„Na poradnu se mohou obracet spotřebitelé, kteří se například cítí poškozeni na svých právech při neuznání reklamace zboží či délky záruční doby, při prodeji energií a telekomunikačních služeb, při nekalých obchodních praktikách internetových prodejců nebo při snaze odstoupit od smlouvy,“ uvedl místostarosta Vratislav Krejčíř.
Poradna bude pro osobní návštěvu veřejnosti k dispozici vždy druhou středu v měsíci od 11 hodin až do 15 hodin, a to v prostorách Obecního živnostenského úřadu Kroměříž v radniční budově B na Husově náměstí. V případě potřeby poradenství mimo poradní den je možné využít bezplatnou poradenskou službu každý pracovní den v době od devíti do 16 hodin na telefonním čísle +420 608 722 582. Lidé mohou své dotazy psát také e-mailem na adresu poradna@sos-msk.cz.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV