„Sledujeme tím hned několik cílů. Používáním vratných kelímků snížíme objem plastového odpadu. Kelímky budou také sloužit jako propagační materiál města, suvenýr, který si kromě akcí občané a návštěvníci města zakoupí i v Turistickém informačním centru,“ poznamenal místostarosta Vratislav Krejčíř.
Radnice očekává, že vítěz přijde s originálním, výstižným a po grafické a marketingové stránce funkčním motivem. „Hledáme hravý, pestrý, zábavný a výstižný motiv aplikovatelný na celou plochu vratných kelímků o obsahu 0,5 litru a 0,3 litru, a to v celobarevném provedení. V návrhu musí být viditelně zapracováno logo města Kroměříže v souladu s grafickým manuálem města,“ popsal vedoucí odboru kultury a cestovního ruchu Pavel Zrna. Návrh může obsahovat i slogan nebo text, vystihující Kroměříž.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV