Liberec: Jsme městem sportu, městem pod Ještědem nebo stále hledáme svou identitu?

15.10.2017 12:47 | Zprávy

Město Liberec se účastní nadnárodního meetingu projektu RetaiLink na téma "City Branding" a pokusí se nalézt svou novou identitu.

Liberec: Jsme městem sportu, městem pod Ještědem nebo stále hledáme svou identitu?
Foto: liberecky-kraj.cz
Popisek: Liberec

Jak může středně velké město vyvinout jedinečnou značku, která by definovala její “brand” a “positioning”? Jak využít potenciál města? Mohou komunikační a marketingové nástroje používané na úrovni měst prospět maloobchodu?

Tématem tohoto nadnárodního setkání je “city branding”, z tohoto důvodu jsme oslovili partnery, kterých se toto téma přímo týká. Za město Liberec se tedy mimo projektového týmu účastní David Pastva, vedoucí odboru cestovního ruchu, kultury a sportu, Jana Vančátová, vedoucí komise kultury cestovního ruchu kultury a sportu a za místní maloobchodníky Kristýna Lukešová z provozovny La Formageria v Pražské ulici”, popisuje koordinátorka místní podpůrné skupiny, Lucie Blažková.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

MUDr. Jiří Mašek byl položen dotaz

Uprchlíci

Pane Mašku, moc děkuji za to, že jste reagoval na můj dotaz, ale asi jsme se nepochopili. Mě zajímalo jaký bude váš přístup k uprchlíkům z Ukrajiny teď, a to jak už k těm, co tu jsou, a že jich je i těm, kteří zde budou chtít získat azyl?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Liberec: Cena za architekturu zná vítěze. Rada ocenila sedm projektů

19:44 Liberec: Cena za architekturu zná vítěze. Rada ocenila sedm projektů

Z téměř čtyřiceti projektů vybírala Rada architektů města Liberce u příležitosti předávání cen II. r…