Liberec: Jsme městem sportu, městem pod Ještědem nebo stále hledáme svou identitu?

15.10.2017 12:47 | Zprávy

Město Liberec se účastní nadnárodního meetingu projektu RetaiLink na téma "City Branding" a pokusí se nalézt svou novou identitu.

Liberec: Jsme městem sportu, městem pod Ještědem nebo stále hledáme svou identitu?
Foto: liberecky-kraj.cz
Popisek: Liberec

Jak může středně velké město vyvinout jedinečnou značku, která by definovala její “brand” a “positioning”? Jak využít potenciál města? Mohou komunikační a marketingové nástroje používané na úrovni měst prospět maloobchodu?

Tématem tohoto nadnárodního setkání je “city branding”, z tohoto důvodu jsme oslovili partnery, kterých se toto téma přímo týká. Za město Liberec se tedy mimo projektového týmu účastní David Pastva, vedoucí odboru cestovního ruchu, kultury a sportu, Jana Vančátová, vedoucí komise kultury cestovního ruchu kultury a sportu a za místní maloobchodníky Kristýna Lukešová z provozovny La Formageria v Pražské ulici”, popisuje koordinátorka místní podpůrné skupiny, Lucie Blažková.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Zuzana Majerová byl položen dotaz

Narovinu

Je opravdu šance, že pro nás emisní povolenky nebudou vůbec platit, a že za to ani nijak nezaplatíme? Nebo jak to s nimi opravdu je? Prosím buďte upřímná. Děkuji Václav

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kroměříž každoročně vypravuje dvě až tři desítky sociálních pohřbů

16:09 Kroměříž každoročně vypravuje dvě až tři desítky sociálních pohřbů

Lidem, kteří nemají blízkou osobu, schopnou či ochotnou vypravit pohřeb, je podle zákona povinno vyp…