Umožnila mu to novela zákona o pozemních komunikacích, díky níž město mohlo poprvé postupovat přísněji proti vlastníkům těchto typů aut. V nově zavedené a úspěšné praxi hodlá Liberec pokračovat i letos.
„Vloni jsme mohli poprvé naplno využít síly této novely a nechat efektivně likvidovat desítky vraků i jinak nezpůsobilých vozidel, která zabírají místa ostatním motoristům a hyzdí prostředí. Je třeba rozlišovat, co jsou úplné vraky a co vozidla bez STK, které se později vraky stanou. Nicméně obojí nemá v ulicích co pohledávat,“ říká náměstek primátora pro technickou správu města a informační technologie Jiří Šolc.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV