Maximum bodů získalo litoměřické infocentrum nejen za vstřícný přístup pracovníků k návštěvníkům, ale mimo jiné i za příjemný interiér a vybavenost IC. Dále se posuzuje také čistota vstupních prostor, výloh a bezprostředního okolí, doba za kterou byl návštěvník po vstupu do infocentra obsloužen, zda je pracovník infocentra vhodně oblečený nebo zda dokáže jasně a srozumitelně odpovědět na dotazy utajeného nákupčího a aktivně s ním komunikovat.
„Turistické informační centrum je příjemné, složené ze dvou místností. Nabízí letáky k akcím a k zajímavostem, mnoho razítek na pohledy, dárkové předměty. Pracovníci se chovají ochotně,“ znělo hodnocení Mystery Shoppera, který do Litoměřic zavítal na konci července.
Líbí se vám kampaň, ve které SPOLU staví Babiše vedle Putina?Anketa
„Je to opravdu krásný výsledek a motivace do budoucna. Těší nás, že se návštěvníci v litoměřickém infocentru cítí dobře nejen díky příjemnému prostředí, ale také hlavně profesionálnímu a aktivnímu přístupu kolegyň, který je tím nejdůležitějším,“ uvedla Eva Břeňová, vedoucí odboru komunikace, marketingu a cestovního ruchu Městského úřadu v Litoměřicích, do jehož struktury je IC začleněno.
Cílem projektu agentury CzechTourism a Asociace turistických informačních center ČR je zjistit, jaká je úroveň poskytovaných služeb daného infocentra a po hodnocení mu předat zpětnou vazbu. V turisticky oblíbených lokalitách jsou právě „íčka“ hojně navštěvována, a ovlivňují tak celkový dojem z návštěvy daného místa či regionu.
Od začátku letošního roku do konce července zatím do litoměřického infocentra zavítalo přes 22 tisíc návštěvníků.
Svůj pobyt a poznávání města si mohou zpestřit i novinkou v podobě bonusové knížky „Vychutnejte si Litoměřice“. K dostání je v infocentru za symbolickou cenu a obsahuje slevy na gurmánské, kulturní i sportovní zážitky. Její majitelé mohou ušetřit i při nákupu vstupenek na atraktivní místa nebo za ubytování.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV