Maximum bodů získalo litoměřické infocentrum nejen za vstřícný přístup pracovníků k návštěvníkům, ale mimo jiné i za příjemný interiér a vybavenost IC. Dále se posuzuje také čistota vstupních prostor, výloh a bezprostředního okolí, doba za kterou byl návštěvník po vstupu do infocentra obsloužen, zda je pracovník infocentra vhodně oblečený nebo zda dokáže jasně a srozumitelně odpovědět na dotazy utajeného nákupčího a aktivně s ním komunikovat.
„Turistické informační centrum je příjemné, složené ze dvou místností. Nabízí letáky k akcím a k zajímavostem, mnoho razítek na pohledy, dárkové předměty. Pracovníci se chovají ochotně,“ znělo hodnocení Mystery Shoppera, který do Litoměřic zavítal na konci července.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV