Město využívá ke komunikaci s veřejností webové stránky, Radniční zpravodaj, sociální sítě, Mobilní rozhlas, jehož součástí je i hlášení závad a zasílání adresných upozornění na čištění ulic, a regionální televizi. „Nevíme ale, jak tyto informační kanály vnímají naši občané, zda zde nacházejí skutečně to, co je zajímá. Zaměřili jsme se v této souvislosti i na definování potřeb konkrétních věkových skupin,“ odůvodnila Eva Břeňová, vedoucí odboru komunikace, marketingu a cestovního ruchu městského úřadu, důvody vedoucí k realizaci dotazníkového šetření
„Z průzkumu kromě jiného vyplynulo, že 70 % dotazovaných je s informováním o dění ve městě spokojeno, a to nejčastěji občané nad 61 let. Nejméně spokojeni jsou pak mladí lidé s věkovým průměrem do 30 let,“ konkretizovala Anna Hrochová, odborný garant strategie komunikace projektu LOKAL (Litoměřice Odpovědně Kvalitně Atraktivně Lidsky). „Dále se ukázalo, že je třeba více rozvíjet informační kanály oslovující mladší věkovou skupinu jako například Instagram,“ dodala Eva Břeňová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV