„Tady pramení Luhačovice, zážitky, pohoda nebo radost.“ Tento variabilní claim byl hlavním motivem letní kampaně, kterou díky vítězství v mezinárodní soutěži European Destination of Excellence připravila destinační společnost Zlínsko a Luhačovicko ve spolupráci s městem Luhačovice a s partnerskými podniky. Cílem kampaně bylo restartovat cestovní ruch v nejkrásnějších moravských lázních po loňské první vlně pandemie.
Spot, který v rámci kampaně vznikl, před několika dny ocenila porota festivalu Tourfilm čestným uznáním. Luhačovický spot plný barev, letní pohody a lázeňské atmosféry si své čestné uznání vybojoval mezi stovkou přihlášených spotů, filmů a propagačních videí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV