„Tady pramení Luhačovice, zážitky, pohoda nebo radost.“ Tento variabilní claim byl hlavním motivem letní kampaně, kterou díky vítězství v mezinárodní soutěži European Destination of Excellence připravila destinační společnost Zlínsko a Luhačovicko ve spolupráci s městem Luhačovice a s partnerskými podniky. Cílem kampaně bylo restartovat cestovní ruch v nejkrásnějších moravských lázních po loňské první vlně pandemie.
Spot, který v rámci kampaně vznikl, před několika dny ocenila porota festivalu Tourfilm čestným uznáním. Luhačovický spot plný barev, letní pohody a lázeňské atmosféry si své čestné uznání vybojoval mezi stovkou přihlášených spotů, filmů a propagačních videí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
cestovní ruch , soutěž , propagace , Luhačovice , CzechTourism
autor: PV
jmenování premiéra
Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...
Další články z rubriky

7:33 Žatec: Město uvolnilo peníze na zajištění střechy sladovny Dreherova pivovaru
Schválením rozpočtového opatření ve výši 15 milionů korun rozhodli žatečtí zastupitelé o financování…
- 20:36 Karlovy Vary: Primátorka města přijala norského Chargé d´affaires
- 16:26 Plzeň: Festival Summer Circus oživí město
- 11:28 Děčín: Nejen nové toalety zvyšují komfort cyklistů
- 7:13 Turnov: Město nabízí pronájem prostor pro ordinaci
- 22:31 Hradec Králové: Stavbaři přes léto zamíří na hradecká sportoviště