Marketinková kampaň Karlovy Vary - Město zážitků uspěla v celostátní konkurenci

25.04.2021 9:50 | Zprávy

Karlovy Vary v minulých dnech získaly velmi prestižní Velkou cenu cestovního ruchu 2020/2021. Odbornou porotu soutěže, kterou už čtrnáct let vyhlašuje komunikační agentura COT group zaujala loňská marketingová kampaň města Karlovy Vary nazvaná Město zážitků.

Marketinková kampaň Karlovy Vary - Město zážitků uspěla v celostátní konkurenci
Foto: Hana Čechová
Popisek: Karlovy Vary, pohled na město z výšky

„Myslím si, že se nám kampaň povedla a povedlo se celé Karlovarské kulturní léto. Žili jsme v obrovské nejistotě a pro Karlovy Vary byla začínající pandemie koronaviru opravdu velká rána. Jenže my jsme se nevzdali a hledali jsme cestu, jak udržet město při životě,“ říká primátorka Karlových Varů Andrea Pfeffer Feklová a připomíná, že vedení magistrátu společně s Infocentrem vsadilo na bohatý kulturní program určený jak lidem žijícím ve městě, tak turistům. „Myslím si, že jsme našli optimální novou cestu a vůbec nelituji padesáti milionů korun, které jsme jako město do této kampaně a celého Karlovarského kulturního léta investovali,“ dodává primátorka a tím, že na podobný projekt se mohou obyvatelé Karlových Varů a jejich návštěvníci těšit i letos.

Slova karlovarské primátorky o loňské složité situaci v cestovním ruchu potvrzuje i Eva Frindtová, jednatelka komunikační agentury COT group. Ta uvedla, že smyslem Velké ceny cestovního ruchu je upozornit širokou i odbornou veřejnost na pozoruhodné a inspirativní turistické produkty, obzvláště vydařené marketingové kampaně či elektronické projekty v oblasti turismu. Novinkou 14. ročníku byla kategorie Restart v cestovním ruchu. „Uplynulý rok byl v oblasti turismu opravdu náročný, neboť tento obor byl fatálně postižen pandemií covid-19 a opatřeními k jejímu zmírnění. Proto jsme se v tomto ročníku soutěže rozhodli upozornit na projekty, které v roce 2020 přispěly – byť na omezenou dobu – k oživení cestovního ruchu, případně samy zažily příkladný restart,“ vysvětluje jednatelka komunikační agentury COT group.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Ing. Andrej Babiš byl položen dotaz

Opravdu chcete takové změny ve zdravotnictví?

Vážený pane Babiši, nevím, jestli je to jen provokace novinářů nebo to jsou skutečné záměry Vaší vlády. Na Novinkách vyšel článek „Lidé by mohli platit zdravotní pojistné zčásti napřímo, Babišova vláda to v programu zaobalila", kde se píše o možnosti zavedení dvojsložkového pojistného, přičemž druh...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Liberec: Pocitová mapa města

16:47 Liberec: Pocitová mapa města

Kde se v Liberci cítíte dobře, kde rádi trávíte svůj volný čas, nebo která místa by podle vás potřeb…