Městské informační centrum v Liberci vykročilo vstříc k dalšímu zkvalitňování služeb

07.11.2013 9:01 | Zprávy

Liberecké informační centrum se přiblížilo k získání certifikátu Českého systému kvality služeb (ČSKS). Městské informační centrum Liberec už má totiž jako první středisko v Libereckém kraji proškoleného pracovníka pro zajištění certifikace kvality.

Městské informační centrum v Liberci vykročilo vstříc k dalšímu zkvalitňování služeb
Foto: liberec.cz
Popisek: Detail liberecké radnice při západu slunce

Ministerstvo pro místní rozvoj České republiky realizuje ve spolupráci s vybranými profesními asociacemi v cestovním ruchu nový projekt, který je zaměřen na zvyšování kvality služeb v oblasti cestovního ruchu a v navazujících službách. Klíčovou úlohu při zvyšování kvality služeb má proškolený Trenér kvality I. stupně ČSKS. Jeho úkolem je zavést zásady kvality služeb do každodenního fungování dané organizace.

První školení trenérů kvality I. stupně v Libereckém kraji proběhlo 22. a 23. října. Zúčastnila se jej i pověřená vedoucí Městského informačního centra v Liberci, Pavlína Kuchtová. „Díky tomu, že naše informační centrum má svého trenéra kvality, bude se ucházet o Certifikát Českého systému kvality stupně I, který dokladuje, že organizace systematicky zlepšuje kvalitu svých služeb,“ uvedla Pavlína Kuchtová.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: liberec.cz

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jeseník: Informační centrum oslavilo jubileum

22:09 Jeseník: Informační centrum oslavilo jubileum

Letošní léto patří významnému výročí – Informační centrum slaví 30 let od svého otevření 1. srpna 19…