Již od roku 2005 je Městský úřad Otrokovice zapojen do Benchmarkingové iniciativy, díky které má možnost srovnání s ostatními obdobně velkými úřady za účelem zlepšování vlastní efektivity. „Konkrétně se například porovnává počet a délka správních řízení, náklady na výkon jednotlivých agend, náklady na provoz úřadu, množství finančních prostředků, které město vydává na kulturu, sport, vzdělání a sociální služby. Další aktivitou zaměřenou na zkvalitnění služeb na našem úřadě je systém managementu kvality. Funguje již od roku 2010 a z jeho hmatatelných výsledků můžeme jmenovat například sjednocení a nastavení interní dokumentace, tedy různých směrnic, pokynů a metodik. Dalším důvodem jeho zavedení bylo také popsání procesů probíhajících na úřadě tak, aby je bylo možné sjednotit a také jednotně řídit,“ uvedla tajemnice Městského úřadu Otrokovice Radana Zenáhlíková s tím, že nad dodržováním systému nastavených parametrů dohlíží Rada kvality, jejíž je členem spolu se starostou města a dalšími čtyřmi zaměstnanci Městského úřadu Otrokovice.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: otrokovice.cz