Scala tento emocionální design poprvé převádí do sériového vozu značky Škoda a vytváří pro značku typickou souhru ergonomie a emocí. Elementární součástí jsou přitom vysoko umístěný centrální displej v zorném poli řidiče a nově tvarovaná přístrojová deska.
Norbert Weber, vedoucí designu interiéru společnosti Škoda Auto, říká: „Nová Škoda Scala je prvním sériovým vozem, v němž realizujeme náš nový koncept interiéru a spolu s novými barvami a materiály zavádíme i modernizovaný designový jazyk. Premiéra modelu Scala je počátkem nové identity značky Škoda, která je emocionální a zároveň funkční.“
Ústředním bodem konceptu interiéru modelu Škoda Scala je obrazovka s úhlopříčkou až 9,2 palce, největší ve svém segmentu, na kterou jak řidič, tak spolujezdec dobře vidí. Volně stojící displej je lemován charakteristickou linkou, která se odvolává na emocionální linie kapoty. Tato linie pod displejem kromě toho tvoří i ergonomickou oporu pro ruku, ovládající dotykovou obrazovku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV