Možnost elektronického objednání, které zajistí přednostní odbavení bez dlouhých front, využilo za první tři měsíce přes třináct stovek klientů.
„Klientům byl v prvních měsících provozu na základě jejich objednávky doručený e-mail s potvrzením. Od poloviny září objednaným klientům přijde den předem zpráva na mobilní telefon s upozorněním a číselným kódem na jejich termín rezervace,“ upřesnil tajemník novoborského městského úřadu Josef Chýle.
Ten doplnil, že všichni klienti mohou také po naskenování QR kódu z vytištěného lístku do mobilu sledovat aktuální informace o průběhu čekání. Díky tomu nemusí čekat ve frontě a mohou případný čas do odbavení na přepážce využít k vyřizování jiných záležitostí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV