Letos maximální částku navyšuje na 30 tisíc korun v případě označení provozovny a na 100 tisíc korun pro předzahrádky. „Kultivace veřejného prostoru a pokles vizuálního smogu v městské památkové rezervaci jsou stále aktuální témata. I když už se v posledních letech zvláště v některých ulicích v centru města daří vzhled provozoven upravovat s respektem k místu, kde se nacházejí, stále je na čem pracovat. Dotační program tak má jasný smysl. Věřím, že možnost získat vyšší příspěvek, ať už na návrh a výrobu reklamního poutače nebo na úpravu vzhledu předzahrádky, bude pro majitele motivační,“ uvažuje primátor města Olomouce Mirek Žbánek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV