Olomouc: Univerzita a město spojily síly v jedinečném spotu

22.02.2013 17:03 | Zprávy

V souvislosti s letošním 440. výročím olomoucké univerzity a také ve snaze posílit koncept Olomouc – univerzitní město představila Univerzita Palackého a statutární město Olomouc veřejnosti stejnojmenný propagační spot. Dvouminutový klip vznikal zhruba devět měsíců pod taktovkou Marka Partyše. Během prvního dne od zveřejnění jej zhlédlo téměř padesát tisíc lidí.

Olomouc: Univerzita a město spojily síly v jedinečném spotu
Foto: olomouc.cz
Popisek: Olomoucká radnice

Během dvou minut se stihnou v klipu objevit nejen záběry z různých prostor univerzity, ale také z mnoha významných kulturních, společenských a sportovních událostí, které jsou s Olomoucí neodmyslitelně spjaty. Osobitý ráz snímku dává také to, že byl celý natáčen technikou POV (point of view, subjektivní pohled). „Natáčet se začalo v květnu a poslední záběr jsem dotáčel ještě minulý víkend. Bylo to periodické, i když méně intenzivní natáčení. Všechny problémy při natáčení byly v podstatě spojené s helmou, na které byla připevněná zrcadlovka. S ní dostávala například jízda na kole nových rozměrů a stávala se adrenalinovým sportem,“ říká student filmové vědy a autor klipu Marek Partyš.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: olomouc.cz

RNDr. Luděk Niedermayer byl položen dotaz

Dotace

Jestli někomu byly dotace vyplaceny neoprávněně, neměl by za to nést také ten, kdo vyplacení schválil odpovědnost? Proč tohle nikdo neřeší?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zlín: Manželé Královi triumfovali v anketě Aplaus

19:44 Zlín: Manželé Královi triumfovali v anketě Aplaus

Ceny Aplaus za 79. sezonu znají své vítěze. Diváci Městského divadla Zlín zvolili nejoblíbenějšími h…