To jsou jen tři z mnoha konkrétních námětů vyplývajících z historicky první série setkání osobností, které ve městě Olomouci zastupují kulturní a kreativní průmysly. Na deseti seminářích zorganizovaných Univerzitou Palackého se tak tváří v tvář potkaly téměř dvě stovky zástupců soukromého sektoru, veřejných institucí, podnikatelů, živnostníků, neziskových organizací a škol.
Poprvé mohli společně diskutovat o tom, jak si jednotlivá odvětví stojí, co jim schází a jak by jejich rozvoj mohlo podpořit město. Vyvrcholila tak další etapa tzv. mapování kreativních odvětví, jemuž se od loňského věnuje speciální tým Univerzity Palackého.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV