Na obnově digitální infrastruktury dále pracují IT odborníci z magistrátu, z několika externích firem a také z Krajského úřadu Olomouckého kraje, Dopravního podniku města Olomouce a z HZS Olomouckého kraje.
Specialisté už zprovoznili serverovou a infrastrukturní část sítě a naprostou většinu aplikací, dále intenzivně pracují na připojování jednotlivých koncových stanic. Každé pracoviště magistrátu již má k dispozici alespoň jeden prověřený a zapojený počítač a pracuje se na co největším rozšířením.
Brzy bude obnovena také elektronická úřední deska. U dokumentů, které mají být dle zákona na úřední desce vyvěšeny, budou vzhledem k výpadku zohledněny i zákonné lhůty pro dobu zveřejnění. Toto se týká například i výběrových řízení. Aktuálně již je v testovacím režimu zprovozněna i spisová služba a pracovníci magistrátu konečně mají možnost vstupovat do datové schránky. Zatím jim možnost přístupu k dokumentům v datových schránkách chyběla a komplikovala celou řadu agend.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV