O dotaci mohou žádat již jen do 31. 8. podnikající fyzické nebo právnické osoby, jejichž provozovna se nachází v území vymezeném v Nařízení o regulaci reklamního smogu a jejichž označení provozovny v současném provedení neodpovídá zmíněnému nařízení nebo doporučením dle Manuálu umísťování reklamy v rámci projektu OSTRAVA 360°. Podmínky dotačního programu a podrobné informace ZDE.
Město chce podpořit především menší podnikatele, kteří nedisponují finančními prostředky na odborný tým zabývající se reklamním marketingem. Proto jsou oprávněnými žadateli pouze ti, jejichž celkový obrat za uplynulé účetní období nepřekročil 10 milionů korun. Minimální výše dotace poskytnuté na jeden projekt činí 3 tisíce korun, maximální výše pak 30 tisíc korun. Město se bude finančně spolupodílet na úhradě uznatelných nákladů realizovaných projektů, které bude spolufinancovat maximálně ve výši 70 %. Celková výše alokované částky je 3 miliony korun - na dotaci tak dosáhne minimálně 100 ostravských provozoven. Lhůta pro podání žádosti je od 1. 3. 2020 do 31. 8. 2020.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV