„Celkový obraz výroční zprávy je tvořen dílčími kapitolami o fungování jednotlivých útvarů. Aby kvalita služeb měla stále stoupající tendenci, pokračovali jsme v uplynulém roce ve zdokonalování Systému řízení kvality, probíhala revize řídících dokumentů a byly upřesňovány popisy procesů. S potěšením pak můžeme konstatovat, že kontroly, které byly vykonány na městském úřadě v roce 2011, neshledaly zásadních pochybení při výkonu povinností,“ přiblížila tajemnice MěÚ Otrokovice Marie Malíková s tím, že úřad pokračoval v loňském roce také s úspornými opatřeními. „Došlo k dalšímu krácení prostředků rozpočtovaných na platy zaměstnanců a k tlaku na snižování jejich stavu. Organizačními opatřeními se nám podařilo rozpočet dodržet. Na platech včetně odvodů činila úspora finančních prostředků v rozpočtu 2011 více než 4 miliony korun, což představuje úsporu přibližně 10 pracovníků. 10,5 miliónů korun, to je celková úspora ve výdajích na místní správu v roce 2011,“ upřesnila tajemnice. I s nižším průměrným stavem pracovníků a se sníženými výdaji se dařilo zvýšit výkonnost úřadu a poskytovat služby na vysoké úrovni. Proti roku 2010 bylo vydáno o 806 rozhodnutí více, což představuje nárůst o 8%. Počet odvolání naopak klesl, a to ze 121 v roce 2010 na 92 v roce 2011, což je snížení téměř o 25%.
„Práce našich zaměstnanců a kolektivů byla oceněna i v roce 2011. Získali jsme například Cenu týdeníku EKONOM v rámci výzkumu Město pro byznys Zlínského kraje 2011, a to Uznání za nejvyšší spokojenost podnikatelů s prací radnice v roce 2011. Příjemné prostředí a naše snaha o dobrý vzhled města byla oceněna v soutěži „Nejkrásnější město a obec Čech a Moravy 2011“, kde jsme obsadili 5 místo,“ zmínila některé ze získaných cen tajemnice MěÚ Otrokovice Marie Malíková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: otrokovice.cz