Nově budou moci objednaní klienti navštívit úřad od pondělí do čtvrtka dle konkrétního času objednání. Neobjednaným bude vyhrazen čas v pondělí a ve středu od 8:00 do 10:00 a odpoledne od 14:00 do 17:00. Výjimkou bude registr vozidel v Černé za Bory, kde pro neobjednané klienty bude registr k dispozici v pondělí od 8:00 do 13:00 a ve středu od 12:00 do 17:00. „Vládní omezení úředních hodin na dva dny v týdnu a pouze na pět hodin v jednom dni pro veřejnost je v některých agendách opravdu velmi málo. Dochází tak logicky k nežádoucímu kumulování klientů, což je nepříjemné pro všechny,“ uvedl k vládní úpravě úředních hodin primátor Martin Charvát. „Situaci jsem společně s tajemníkem magistrátu analyzoval a shodli jsme se, že pro komfort a bezpečnost klientů i našich zaměstnanců je potřeba úřední hodiny rozšířit,“ doplnil primátor Charvát.
Vláda, která přistoupila k omezování ve fungování úřadů v důsledku epidemie nemoci Covid-19, obsluhování klientů po předchozím objednání však nezakazuje. K rozšíření možností v objednávání na pardubickém magistrátu dojde od příštího týdne v těch nejvíce exponovaných přepážkových agendách, jako jsou řidičské a občanské průkazy, cestovní pasy a registr vozidel. „Fronty se nyní vytvářely zejména na přepážkách registru řidičů a registru vozidel. Je nám těch klientů, na které se nedostalo, líto. Musíme ovšem respektovat omezení, se kterým přišla vláda. Rozšířením nabídky internetového objednávání tak zkoušíme najít cestu, jak lidem lépe vyhovět,“ vysvětlil tajemník pardubického magistrátu Michal Zitko. K rozšíření v internetovém objednávání dojde i na živnostenském úřadě.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV