Základní kritériem pro úspěch ve workshopu nebyla ani tak cena návrhu, nýbrž zkušenosti uchazečů s podobnými projekty. „Zajímali jsme se především o architektonická řešení, která jednotliví uchazeči u podobných projektů využili v minulosti. Dva ze tří návrhů byly pojaty spíše konvenčně, tedy s klasickou nájezdovou rampou, která naopak ve vítězném návrhu zcela chybí a tím ho činí unikátním. Architektonická kancelář Med Pavlík architekti totiž zvolila variantu zakladačového parkovacího domu, kdy vozidlo přijede do určeného prostoru, kde jej řidič opustí, a systém vozidlo následně zaparkuje na určené místo. V podstatě se jedná o stejný princip, na jakém funguje cyklověž u vlakového nádraží,“ popisuje princip fungování budoucího parkovacího domu v ulici Mezi Mosty náměstek primátora zodpovědný za oblast dopravy Petr Kvaš.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV