Žadatelé se této novinky bát nemusí, podávání žádostí je intuitivní a práci jim spíše usnadní. „Kompletní elektronizace přinese zjednodušení oběma stranám, nejen samotným žadatelům, ale také správcům jednotlivých dotačních titulů vyhlášených statutárním městem Pardubice. Elektronické podávání žádostí by mělo snížit chybovost, se kterou se setkáváme u listinné podoby. Systém totiž žadatele například upozorní, že některé položky opomenul vyplnit, položky, které je nutné vyplnit a které nikoli, budou navíc viditelně rozlišeny,“ popisuje tuto dotační novinku náměstek primátora Jakub Rychtecký. Zájemci o dotace se navíc mohou kdykoli k rozpracované žádosti vrátit, a to díky možnosti uložit si z části vyplněný formulář. „Kromě toho přinese tato metoda značnou úsporu času, jelikož systém podávání žádostí je propojen s interním systémem magistrátu. Zpracování žádostí se tak stává jednodušší, jelikož správce daného dotačního titulu nemusí listinné žádosti do systému opětovně zadávat,“ doplňuje náměstek Rychtecký s tím, že subjekt, který o dotaci žádá, nemusí v případě této modernizace disponovat datovou schránkou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV