Letošní ročník kampaně se zaměřuje na ještě výraznější osvětlení měst a obcí modrou barvou. Pardubice chtějí přispět k posílení povědomí o autismu a vyjádřit podporu všem, kdo s touto poruchou dennodenně bojují. Do této iniciativy se město zapojí rozsvícením Východočeského divadla v podvečer 2. dubna 2024.
Modrá barva znamená komunikaci a sebevyjádření, což jsou oblasti, ve kterých lidé s autismem často čelí největším obtížím. Každý má možnost přidat se do této kampaně tím, že z 2. na 3. dubna 2024 rozsvítí modrou barvou své srdce, byt, dům nebo zahradu.
Magistrát města Pardubice zve všechny občany k zapojení do této akce a k vyjádření solidarity osobám s tímto onemocněním.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV