„Projekt zahrnuje akce, které jsou stěžejními pilíři pardubické kultury a sportu a pomáhají městu budovat silnou a vyhledávanou značku v národním i mezinárodním měřítku. Mají nezastupitelný podíl v oblasti turismu a zvyšování atraktivity našeho města pro tuzemské i zahraniční návštěvníky. Jsem proto velmi rád, že je pardubická radnice může aktivně podpořit,“ uvedl pardubický primátor Martin Charvát.
První pilotní rok fungování nového grantu Pardubičtí tahouni zhodnotil náměstek primátora Jakub Rychtecký. „Na konci roku jsme se sešli se všemi pořadateli těchto akcí a bilancovali první rok. Velmi mě těší, že všichni oceňují přístup města jako stabilního partnera, který umožňuje lepší plánování rozpočtu těchto akcí nebo hledání dalších partnerů. To by však bylo málo. V druhém roce chceme mnohem více šlápnout do společné propagace prostřednictvím jednotného nového loga, jenž se stává jakýmsi puncem kvality akcí. K většímu využití turistického potenciálu našich tahounů jsme v prvním kroku vytvořili společným prezentační materiál s mapou, pro který máme vymyšlena distribuční místa. Počítáme s propojením akcí také přes internet, ale i dalšími propagačními nástroji,“ shrnul výsledky i nové plány náměstek primátora zodpovědný za cestovní ruch Jakub Rychtecký.
Mezi tahouny byly už na sklonku roku 2015 vybrány akce, jež mají největší návštěvnost a minimálně desetiletou tradici. „Je jich celkem 14, z toho dvě akce jsou městské, a to jarní část městských slavností, tedy Zrcadlo umění, a jejich podzimní část. Kromě těchto dvou zmíněných podporuje město další tahouny i letos celkovou částkou 4 050 000 korun. K tomu jsme navíc připraveni uvolnit další prostředky na společný marketing,“ řekl náměstek Jakub Rychtecký.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV