Písek: Prováděcí marketingový plán cestovního ruchu 2012 - 2014

01.07.2012 12:41 | Zprávy

Město Písek předkládá k vyjádření široké odborné veřejnosti Prováděcí marketingový plán cestovního ruchu na období 2012 – 2014.

Písek: Prováděcí marketingový plán cestovního ruchu 2012 - 2014
Foto: Archiv
Popisek: Město Písek

Tento marketingový plán respektuje význam destinace v rámci jihočeské i republikové nabídky cestovního ruchu a je vytvořen v kontextu Strategického plánu rozvoje cestovního ruchu města Písku do roku 2020 a jeho strategických cílů. Jsou zde vytyčena hlavní marketingová top témata na období 2012 – 2014, způsob a podpora prodeje destinace, PR a komunikace, městské top akce a významné aktivity v rámci cestovního ruchu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: mesto-pisek.cz

Bude vámi slibované referendum?

Dobrý den, zdá se, že se s ANO dohodnete na vládě. Platí nebo neplatí, že je vaší podmínkou, abyste se dohodli a vládu podpořili i referendum o setrvání v EU a NATO? Protože Babiš ho odmítá, tak nevím, dohodli jste se nějak nebo jste o to ani neusilovali a není to už pro vás priorita?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Jihlava: Město letos rozzáří nové vánoční osvětlení

19:06 Jihlava: Město letos rozzáří nové vánoční osvětlení

Vánoce v Jihlavě přinesou řadu novinek.