„Území s novým pracovním názvem Pražská Brána se rozkládá na ploše zhruba 13 hektarů po bývalých kasárnách. Protože však jde o dopravně velmi složitý prostor, bylo třeba se zaměřit i na okolní místa, kterých by se úpravy dotkly. To je třeba ulice Dukelská, plocha naproti lesnické škole nebo sjezd a nájezd na silnici I/20,“ informuje místostarostka Petra Trambová.
Právě dopravní řešení a propojení předmětné lokality s městskou sktrukturou i zmíněnou průtahovou komunikací považuje místostarostka za to nejdůležitější, co koncept studie nabízí, navíc i s efektivním využitím stávajících dopravních konstrukcí. Významně by se dle návrhu měla zklidnit Čelakovského ulice, kterou podle dopravních průzkumů denně projedou tisíce aut. „Vzhledem k tomu, že po obou stranách této ulice jsou školy a domov pro seniory, je její zklidnění naprosto nezbytné. Navíc by se ulevilo i ulici Pražské, kde si lidé rovněž stěžují na velký hluk a prašnost z projíždějících vozů.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV