Do mezinárodní soutěže se zapojilo na 440 účastníků, kteří přepracovali osobitý design Alfy Romeo z estetického i mechanického hlediska, počínaje nahrazením spalovacího motoru motorem elektrickým. Celkové druhé místo a první mezi studenty získala práce Jonáše Jagerčíka z Fakulty designu a umění Ladislava Sutnara.
„Nejdůležitější je nakreslit si a dobře stanovit proporce auta – jakmile máte funkční siluetu, můžete přidávat další zajímavé detaily. Modely vyrábíme z hlíny, ta nám umožní intuitivně vytvářet kvalitní plochy i jejich návaznosti a dbát na celkové rozvržení hmot. Následuje skenování, modelování ve 3D grafických editorech a nakonec vytvoření fotorealistických návrhů,“ vysvětlil postup práce Jan Korabečný, vedoucí ateliéru Průmyslového designu na Fakultě designu a umění Ladislava Sutnara.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV