„Pro propagační spot jsme použili záběry z připravovaného, technicky výjimečného dokumentárního filmu Pohodlné století z produkce plzeňského studia Petrohrad,“ uvedla Anna Gaierová z Plzeň – TURISMUS. Připravovaný snímek mapuje příběhy plzeňských interiérů Adolfa Loose, jejich poválečnou historii i osudy původních obyvatel.
„Naše dosavadní propagační videa se soustředila především na architektonickou hodnotu interiérů. Chtěli jsme však potenciálním návštěvníkům ukázat, že za každým z Loosových plzeňských děl se skrývají i silné příběhy. Ty těmto luxusním prvorepublikovým bytům dodávají nezaměnitelnou atmosféru, kterou mohou návštěvníci zažít na vlastní kůži během pravidelných komentovaných prohlídek, které pořádáme,“ doplnila.
Vítězné video je možné zhlédnout ZDE.
V Plzni se dochovalo několik prvorepublikových realizací světoznámého architekta Adolfa Loose. Formou komentovaných prohlídek jsou návštěvníkům zpřístupněny tři Loosovy interiéry. Pravidelné prohlídky se konají každý pátek, sobotu a neděli. Několikrát do roka jsou navíc otevřeny i dvě dosud nezrekonstruované, a přesto unikátní Loosovy realizace.
Více informací i rezervaci vstupenek zájemci najdou na webových stránkách ZDE nebo ZDE. V současné době se však z důvodů epidemiologické situace prohlídky dočasně neorganizují.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV