Dobrovolníci na lince pomohou občanům v těžké životní situaci, seniorům, matkám samoživitelkám, zdravotně či jinak znevýhodněným občanům města najít pomoc u profesionálů či zařídit nákup u dobrovolníků. Nyní ve spolupráci se společností Transkript online s.r.o. je daná telefonní linka přístupná i pro osoby se sluchovým postižením, nedoslýchavým, seniorům, případně i cizincům, kteří preferují psanou formu projevu. Služba je poskytována zdarma. Odkaz na infolinku naleznou občané na adrese https://plzen-c19.infolinky.textcom.cz/app/. Informace o lince budou uvedeny také na webu https://koronavirus.plzen.eu/ v sekci Důležité kontakty a odkazy. Služba pro sluchově postižené bude fungovat také následující dva měsíce pro informační linku města 378 031 111, odkaz pro speciální hovor naleznou občané na webu města v sekci Kontakty pro občany (https://www.plzen.eu/o-meste/kontakty/pro-obcany/).
„V první i druhé vlně pandemie koronaviru jsme zřídili pro občany, kteří mají zdravotní omezení, pro seniory či matky samoživitelky krizovou linku, nyní na telefonním čísle 374 790 399, na které operátoři pomáhají najít správnou pomoc volajícím či jim zařídit nákup potravin, léků či vyvenčení jejich psa. Náročnou situaci chceme usnadnit také našim spoluobčanům, kteří mají sluchový hendikep, a to pomocí on-line doslovného přepisu telefonního hovoru. Ten nabízíme na krizové lince TOTEMu i na informační lince města Plzně na čísle 378 031 111,“ uvedl primátor Plzně Martin Baxa.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV