„Veletrh je pro žáky jednou z prvních možností, jak využít své znalosti v praxi a zúročit je s ostatními v téměř tržním prostředí,“ uvedla k veletrhu Marcela Blažková, ředitelka Obchodní akademie a Vyšší odborné školy v Příbrami s tím, že akce byla dvoudenní: první den byla neveřejná část, kde se jednotlivé studentské firmy presentovaly, ukazovaly své produkty a podávaly o sobě a svých aktivitách podrobnější informace. Hodnotila se obsahová i grafická stránka prezentace, kultura vystupování, cizojazyčná komunikace a celkový dojem. Druhý den byl, to už i za účasti široké veřejnosti, věnován vlastnímu obchodování se vším, co k němu patří.
„Je skvělou zprávou, že díky příbramské obchodní akademii začíná podpora podnikání již na škole. Fiktivní firmy jsou výborným nástrojem pro rozvoj podnikatelských kompetencí. Umožňují studentům rozvíjet obchodní dovednosti, propojit teoretické znalosti z různých předmětů a lépe je tak připravit do budoucí praxe,“ uvedl místostarosta města Příbrami Václav Švenda, který se za město spolu se starostou Jindřichem Vařekou a místostarostkou města Alenou Ženíškovou slavnostního zahájení na příbramském Zámečku zúčastnil.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV