Průzkum, na jehož základě byly výsledky vyhlášeny, probíhal formou on-line dotazníku, který se skládal z 56 otázek. Dotazník byl začátkem března rozeslán 205 obcím a 22 městským částem hl. města Prahy. Kritéria, na které zástupci obcí odpovídali, byla rozdělena do pěti kategorií: dostupnost úřadu pro občany, transparentnost úřadu, komunikace úřadu, řízení kvality ve veřejné správě a další aktivity úřadu.
Mezi další znaky dostupného úřadu patří například zveřejňování formulářů v elektronické podobě na webových stránkách města, platba poplatků platební kartou, platba vybraných poplatků převodem nebo stav zázemí úřadu. Průzkum ukázal, že celkem 62 % úřadů je bezbariérových, pro rodiče malých dětí je také důležitým aspektem přítomnost dětského koutku nebo přebalovacích pultů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV