Ten se začal budovat již v roce 1980 a dostavěn byl v roce 1997, kdy byl také otevřen. Vede ze Smíchova pod Strahovem a vyúsťuje na hranici čtvrtí Břevnov a Střešovice v Praze 6. Zde se napojuje na pokračování tunelu Blanka v mimoúrovňové křižovatce Malovanka.
„Praha 6 dlouhodobě požaduje po hlavním městě maximální překrytí mimoúrovňové křižovatky Malovanka, které by odlehčilo přetíženému území a hlavně místním obyvatelům. Zároveň s tím primárně požaduje urychlené zakrytí, dnes již nefunkčního protipožárního otvoru u severního portálu Strahovského tunelu. Tento náš požadavek musí být součástí zadávací dokumentace připravované rekonstrukce Strahovského tunelu. Považuji za zásadní pochybení, že se tak nestalo již při výstavbě TKB a jeho napojování na Strahovský tunel,“ uvedla místostarostka pro strategický rozvoj Eva Smutná (BEZPP za TOP 09), která se dopisem obrátila přímo na primátorku Adrianu Krnáčovu, jejího náměstka Petra Dolínka a ředitele TSK hl. m. Prahy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV