Město Příbram v současné době řeší potřebu nových prostor pro své zaměstnance. Tato potřeba souvisí s novou legislativou, kdy se hned několika odborů města týká potřeba navýšení počtu zaměstnanců. Po vyhodnocení všech možností jde město cestou dočasného pronájmu v soukromém objektu, kam bude přestěhován Odbor životního prostředí. Souběžně se připravuje rekonstrukce vlastního objektu na náměstí T. G. Masaryka. Pronajaté prostory byly vybírány tak, aby byla zachována dostupnost dalších budov městského úřadu a zároveň aby se nemusel zmíněný odbor rozdělovat, což by bylo jak pro chod odboru, tak i pro klienty nevhodné.
Jaká jsou možná řešení
Při hledání řešení, kam umístit nové úředníky, se primárně zvažovalo využití vlastních prostor, a to jak aktuálně volných, tak těch, které by si vyžádaly stavební úpravy. S ohledem na potřebu zachování celého odboru v jednom místě nejsou aktuálně volné prostory vhodným řešením.
Dále se zvažovaly stavební úpravy městských budov, např. budova restaurace Švejk, nástavba na budově čp. 19b (budova, ve které nyní sídlí Odbor životního prostředí), budova bývalých Rudných dolů, budova bývalého soudu na nám. T. G. Masaryka. Všechny tyto varianty jsou časově a finančně náročné, a neřeší tedy současnou potřebu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV