„V Rosicích se snažíme být otevření. S tím samozřejmě souvisí to, že chceme všem obyvatelům města poskytovat kvalitní informace, a to cestami, které jsou jim nejbližší a nejpříjemnější,“ říká starostka Rosic Andrea Trojanová.
Město tak k informování občanů nepoužívá jen webové stránky, které právě procházejí modernizací a radniční zpravodaj, ale dlouhodobě pracuje na rozvoji komunikace například přes Mobilní rozhlas a sociální sítě. „Moderní komunikace potřebuje také moderní vzhled. Podoba webu ale třeba také městský znak v některých případech už nestačí současné době a místo toho, aby komunikaci usnadňovaly, její rozvoj brzdí. Proto jsme se rozhodli sjednotit vizuální styl pro všechny komunikační kanály a udělat ho pěkný, funkční a moderní,“ říká starostka.
Rosice tak dostaly nejprve nové logo. To nenahrazuje oficiální městský znak, ale doplňuje ho právě v přímé komunikaci s obyvateli města. V novém logu se odráží vše, čím jsou Rosice typické a jak Rosičáci sami své město vnímají. Nový vzhled odráží historii města, jeho polohu v krásné přírodě a vychází z barevnosti městského znaku – vizuální styl tvoří celkem čtyři barvy a písmo Yellix.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV