Vedení radnice už připravuje dopis se žádostí o nápravu směřovaný na vedení pošty. Rostoucí počet stížností na nevhodné řešení výtahu (vertikální plošiny) pro imobilní klienty České pošty v Rožnově pod Radhoštěm registruje v posledních týdnech vedení rožnovské radnice.
„Je stále více podnětů od Rožnovanů, kteří se na nás obracejí při osobních setkáních, telefonicky i prostřednictvím elektronické pošty. Především starší lidé a vozíčkáři si stěžují na problematické řešení výtahu v budově rožnovské pošty,“ posteskla si starostka města Markéta Blinková.
„Na výtahu je cedulka s pokynem volat obsluhu. Lidé s berlemi ale často zvažují, zda mají čekat na pracovníky pošty, kteří nezřídka dorazí až po určitém čase. Vozíčkáři jsou úplně „odsouzeni“ čekat, až se příslušný pracovník dostaví. Přitom bezobslužný výtah je dnes automatickou součástí každého úřadu i panelového domu,“ doplnil místostarosta Václav Mikušek s tím, že podle jeho názoru pouze pošta splnila kolaudační podmínky týkající se bezbariérovosti a o fungování a bezproblémový provoz výtahu se již nestará.
„Město na stížnosti reaguje. Připravili jsme dopis směřovaný na vedení pošty se žádostí o nápravu a o úpravu režimu využívání výtahu. Je ale na České poště, jak se s tím vypořádá. Podle vyjádření představitelů pošty mají zájem do budoucna upravit výtah tak, aby byl bezobslužný,“ uzavřela starostka Blinková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.