Velkoformátové televizní panely, které jsou na budově celkem tři, vás nasměrují k hledanému odboru resp. ke konkrétnímu úředníkovi a zároveň zobrazí aktuální dostupnost hledané agendy. Pokud se nový orientační a informační systém osvědčí, bude implementován i v dalších budovách městského úřadu. Jedná se o první krok a přípravu k dalšímu vylepšení, kterým bude objednávací systém.
Navigace občanů a návštěvníků úřadu pomocí televizních panelů se bude od začátku února v plném provozu testovat. Pokud se osvědčí a bude přínosem, přijde na řadu také jeho zavedení na ostatních budovách MěÚ. „Dlouhodobě je našim cílem zlepšovat služby občanům a odbourat fronty na chodbách úřadu. Kromě rozšíření systému na obě další budovy úřadu připravujeme druhý krok, kterým je uživatelsky přívětivý objednávací systém. Jeho cílem je občanům zjednodušit objednávání přes internetové stránky města, nebo s možností využití mobilních aplikací v chytrých telefonech,“ představuje nový systém tajemník MěÚ Rožnov Roman Hep.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV