Nové tramvaje čekají v příštích měsících náročné testy, které zahrnují mimo jiné i zkušební jízdy na tratích městské hromadné dopravy v Plzni, nejprve bez a poté i s cestujícími. Velkokapacitní tříčlánkové obousměrné tramvaje budou stoprocentně nízkopodlažní. Měří 29 metrů a pojmou až 185 cestujících, z toho 64 sedících. Maximální rychlost je 70 kilometrů v hodině. Dalšími přednostmi vozidel budou plně otočné podvozky a nízké nápravové tlaky, které jsou šetrné ke kolejovému svršku. Tramvaje mimo jiné nabízejí technické řešení vhodné jak pro ostré oblouky, tak i pro náročné stoupání tratí v Plzni. Vozidla budou také vybavena nejmodernějšími informačními systémy, kamerami a dalšími inovacemi. Nový bude rovněž interiér vozidel, který odpovídá dnešním trendům, které kladou důraz na funkčnost a jednoduchost. Tramvaje budou také plně klimatizované, což výrazně přispěje ke komfortu cestujících.
Velkokapacitní tříčlánkové obousměrné tramvaje budou stoprocentně nízkopodlažní. Měří 29 metrů a pojmou až 185 cestujících, z toho 64 sedících. Maximální rychlost je 70 kilometrů v hodině. Dalšími přednostmi vozidel budou plně otočné podvozky a nízké nápravové tlaky, které jsou šetrné ke kolejovému svršku. Tramvaje mimo jiné nabízejí technické řešení vhodné jak pro ostré oblouky, tak i pro náročné stoupání tratí v Plzni. Vozidla budou také vybavena nejmodernějšími informačními systémy, kamerami a dalšími inovacemi. Nový bude rovněž interiér vozidel, který odpovídá dnešním trendům, které kladou důraz na funkčnost a jednoduchost. Tramvaje budou také plně klimatizované, což výrazně přispěje ke komfortu cestujících.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV