„Jedna hrana byla více zaoblená a velikost neodpovídala běžným ocelovým profilům,“ postřehl odlišnosti na železné konstrukci Pavel Ženčák, technický náměstek společnosti Moravia Lacto. O svůj poznatek se podělil s odborníky z Muzea Vysočiny, přizvaní pak byli také zástupci magistrátu a Občanského sdružení za záchranu historických trolejbusů a autobusů. Při bližší prohlídce konstatovali, že se skutečně jedná o historické kolejnice, které v minulosti sloužily pro provoz tramvajové dopravy.
Z budovy jídelny nakonec bylo vyjmuto celkem sedm kolejnic o délce 6 až 7 metrů. Město Jihlava o nalezené kolejnice projevilo zájem, firma je prodala pouze za cenu kovového odpadu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV