Kampaň, která zasáhla média, jako např. Bedouk Worldwide Meeting Planners‘ Guide, Conference and Incentive Travel Magazine, Voyages d?Affaires či EIBTM Show Daily, byla doplněna celoročním programem pro zahraniční novináře jak z oblasti kongresového a konferenčního, tak z oblasti volnočasového turismu. Do Prahy bylo pozváno přes 50 zástupců odborného tisku, cestovních kanceláří a organizátorů konferencí z celkem 32 zemí, pro které byl připraven pestrý program, od přijetí zástupci hlavního města Prahy, přes prohlídku vybraných pamětihodností, hotelů a různých městských organizací, až po společenské a volnočasové programy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Magistrát hl.m. Prahy
jmenování premiéra
Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...
Další články z rubriky

11:28 Tábor založí energetické společenství
Město Tábor dělá další krok k energetické soběstačnosti. Zastupitelstvo nyní schválilo vznik energet…
- 7:33 Žatec: Město uvolnilo peníze na zajištění střechy sladovny Dreherova pivovaru
- 20:36 Karlovy Vary: Primátorka města přijala norského Chargé d´affaires
- 16:26 Plzeň: Festival Summer Circus oživí město
- 11:28 Děčín: Nejen nové toalety zvyšují komfort cyklistů
- 7:13 Turnov: Město nabízí pronájem prostor pro ordinaci